Loader
Pronađite nas

Usvojen izvještaj Komisije za praćenje rada Agencije za prevenciju korupcije

SNSD gleda u Sud BIH: Ko će biti načelnik Bosanskog Petrovca

    Kinezi koji su rekonstruisali stanicu u Novom Sadu radiće i u RS

    Željeznice RS ( Izvor ŽRS, fb)
    Capital.ba
    Objavljeno

    Kineska kompanija "China Railway International Co. Ltd" koja stoji iza rekonstrukcije Željezničke stanice u Novom Sadu čija se nadstrešnica srušila u petak i usmrtila 14 osoba, ista je ona sa kojom su Željeznice Republike Srpske i Ministarstvo saobraćaja i veza RS potpisali sporazum o razumijevanju za rekonstrukciju pruge kod nas.

    ADVERTISEMENT

    Zbog toga su direktor "Željeznica Republike Srpske" Slađan Jović i ministar saobraćaja i veza Nedeljko Čubrilović ljetos boravili u Kini gdje su potpisali sporazum o razumijevanju sa ovom kompanijom, najavljujući da bi već od sljedeće godine mogli početi radovi vrijedni 100 miliona evra.

    Direktor "Željeznica RS" Slađan Jović rekao je za Capital da su poučeni tragičnim iskustvom kakvo smo vidjeli u Novom Sadu, odlučni da će daleko ozbiljnije razgovarati sa kineskim izvođačima i tvrdi da će za svaki dio projekta struka morati da kaže posljednju riječ.


    "U Novom Sadu će struka dati svoje mišljenje šta je pošlo po zlu, gdje su se desili propusti i ko je za to odgovoran i ne bih da ulazim u ta pitanja. Neću da komentarišem ništa što se tamo dogodilo, niti da kažem da nešto do sada nije bilo ozbiljno, ali poučeni ovim iskustvom, od sada ćemo daleko ozbiljnije razgovarati. Sada kada vidimo šta se dogodilo u Novom Sadu, jasno je da struka mora imati posljednju riječ. Za sve projekte koje ove kompanije budu izvodile kod nas struka će morati da se uključi. Stručnost je na prvom mjestu i svi koji su uključeni će na to morati da daju svoje mišljenje“, kaže Jović.

    Željeznice RS, Doboj ( Izvor: ŽRS, fb)


    Na pitanje šta smo na kraju potpisali sa kineskim kompanijama, Jović kaže da se tu radi samo o sporazumu o razumijevanju.

    "Mi smo njima istakli svoje prioritete. Kada će krenuti realizacija, sada je na Ministarstvu saobraćaja i veza RS i Ministarstvu finansija RS", kaže Jović.


    Kaže da je planirana sanacija i modernizacija pružnih pravaca od Jošavke prema Prijedoru i Novom Gradu, a nakon toga i dogovorena trasa između BiH i Srbije od Doboja, Tuzle i Zvornika do Rume. U ovaj projekat se, kaže, uključila i Svjetska banka. Kao treći projekat spominje i koridor Vc i to dionicu na potezu od Šamca do ulaza u Maglaj. Jović kaže da nema informacije kolika bi bila vrijednost ovih projekata, te da će se to znati kada se završe projekti.

    Krajem maja ove godine, Jović i Čubrilović sastali su se sa predstavnicima kompanije Chi

    Možda će vam se svidjeti

    Odavanje pošte poginulima: Blokada nekoliko saobraćajnica u Beogradu i Novom Sadu

    Završena blokada u Novom Sadu, najavljeni novi protesti za sutra

    Preminula žena povrijeđena u nesreći na Željezničkoj stanici, broj smrtnih slučajeva porastao na 15